Santubong Suite

Monday, September 22, 2008 Jojo 13 Comments

Last week, my and co-mates went overnight at Santubong Suite for Elvina’s belated birthday. The minimum 2 nights required, if you want to rent a unit there. It was RM350 per night, so that will be RM700. Friday night wasted as Saturday holiday has been changed to next month. The apartment was great, 3 rooms which can fit more than 10 people if some sleep in living room. Astro is available but not all channels include. Best of all wifi is available too (quite fast). In kitchen, you have all the cooking utensils you need, oven, fridge, microwave, rice cooker, boiler etc. If you are going, just bring lots of food there and stuff you need and for those that smoking must bring enough hun kee as hard to find shop there.

The only drawback -1 is, the place is too empty, only few units were occupied. There were few guards outside. You must bring a lot of people then fun if not it will be no fun + very creepy er (especially with the song “我要等你回来”). The cafeteria is closed, lobby is empty, we didn’t go to the gym but I’m sure no one there too. There’s no one at the swimming pool too, that one good la +1 we conquer the place.

We have our dinner there, after that some go surfing in the room, some play cards and some gathered at balcony ~ telling jokes and drinks.

i drift there at night lol.


the birthday girl Elvina, she pay for everything.
thank you thank you inviting me.


Paulineta, El, Winnie
(oh yeah the pictures mostly from their cameras)

Ryan my leader on the right, blue shirt guy.


Mr.John


Johannes, Me, ryan


Prawns from Auntie Corner


Sylvia and John ~ the chefs


Winnie, George, Paulineta, Samantha


me, Marvyn, Churchill, Ryan ang ang ang


Paulineta and George, we all minum at balcony


13 comments:

ahlost said...

Quite expensive hor the room :X But with so many facilities provided. Quite worth it lor :D

Evil Chica said...

hahaha...so early got someone comment already...but hecks...i dnt even know u took some nice pics before we arrived. damn...wen am gonna post up mine.... u shld hv taken de basement carpark pics...

Jojo said...

[ah lost] ok ok la, not so if a lot people go, if u go resort max also 5 people to 6, no kitchen again. quite worth if outside a lot of people than that will be fun.

[chica]haha of cuz la, ah lost one of the jojoholics ma, yeah ho basemant forgotten take, all too takut i think.

Evil Chica said...

wait till i or wen we all go back thr again, will take de basement pic...then we photoshop "someone" in...LOL....

Jojo said...

photoshop ju on in

Shirley Q said...

Wah quite expensive o...but the place really very nice place and still got place to cook..not bad :)

LeeChien said...

wow.. you mean rm350/night/unit, which is 3rooms/unit har?

very nice place weih.. i thought it still under construction tim..

Jojo said...

[Shirley] not so expensive la, comparing with those resort. just that it requires minimum two night lo.

[Lee Chien] ya RM700 for 3 days 2 nights, one unit got three rooms, like one house like that. :)

fallen angel said...

LOL... jojo, you drunk.. you drunk and pull someone pants off ... LoL...

Evil Chica said...

Jojo pulled someones pant off?? wen ? how come i ddint know about it???

Jojo said...

yes ryan my sifu the victim

Serene said...

Eh.. ur photos very nice le.. o.O lol so cool go Santubong there celebrate Birthday ^^ Enjoy enjoy ho.. XD
*I cannot resist nice artistic photography*

Jojo said...

nice ler.... hehehe not all i take one, i only take those buildings and facility, some my friends took one.